poniedziałek, 24 października 2022

Zbudowanie własnego autorytetu w danej branży

Kiedy zbudujesz autorytet, potencjalni klienci zaczynają na Ciebie liczyć i ufać Ci - i trudno sobie wyobrazić, że to zaufanie nie doprowadzi do sprzedaży (w pewnym momencie). Ale jak dokładnie marka może zacząć budować swój autorytet? Treść jest doskonałym sposobem, a w tym artykule przejdę przez moje wskazówki, jak można to zrobić.

1. Odpowiadaj na pytania swoich odbiorców
Jeśli tego nie robisz, praktycznie nie ma możliwości, abyś stał się autorytetem. Ludzie zaczynają polegać na markach, kiedy te marki dostarczają informacji, których szukają, więc jeśli Twój content marketing nie zawiera tych odpowiedzi, nie pokazujesz swoim odbiorcom, dlaczego powinni Ci zaufać.Budując treści, które dostarczają tego rodzaju wartości, możesz zbudować autorytet, jednocześnie budując większą świadomość dla swojej marki. Innymi słowy, możesz pozycjonować się jako ekspert dla tych, którzy jeszcze Cię nie znają.Wyszukiwanie jest ogromnym składnikiem tego, dlaczego ta taktyka treści działa. Google wykonuje znaczną część kurateli dla użytkowników, wybierając to, co uważa za najbardziej odpowiednie wyniki dla danego zapytania. Kiedy użytkownicy widzą, że jesteś w rankingu na szczycie dla określonego słowa kluczowego lub tematu, istnieje założenie, że zrobiłeś to przez algorytm z dobrego powodu i wiesz, o czym mówisz. Przypuszczalnie ludzie szukają tego, ponieważ chcą kupić buty, ale nie są pewni, jaki rozmiar wybrać. Jeśli klikną ten wynik, nie tylko są teraz na stronie internetowej, ale rozpoznają, że ta marka dostarczyła odpowiedzi, której szukali. Być może nawet będą przeglądać buty, gdy będą na stronie.

2. Twórz warte uwagi raporty i badania

Jednym z najlepszych sposobów na zademonstrowanie swojego autorytetu jest wykazanie ciągłego zainteresowania odkrywaniem nowych informacji i spostrzeżeń. Możesz to osiągnąć poprzez priorytetowe traktowanie oryginalnych badań. Kiedy tworzysz własne badania, ankiety i raporty (tzw. dziennikarstwo danych) oparte na nowych danych lub odsłaniające nowe spostrzeżenia, nie tylko dostarczasz wartość czytelnikom, ale także masz coś, co możesz przedstawić. Daje to podwójną korzyść: uzyskanie rozgłosu w mediach (i zbudowanie jeszcze większego autorytetu marki) oraz zdobycie wysokiej jakości backlinków, które sygnalizują Google, że jesteś autorytetem.  Dzięki zdobyciu autorytetu w danej branży po pewnym czasie nie będziesz mógł odpędzić się od kolejnych pytań od ludzi, którzy są zaciekawieni Twoją treścią. Dostarczając treść wysokiej jakości zdobędziesz więcej klientów, ponieważ będą oni widzieć w Tobie silną markę. Dostarczanie treści wysokiej jakości sprawi, że użytkownik zapamięta Twoją stronę i za kilka miesięcy chcąc coś kupić, powróci na Twoją stronę i może skorzystać z oferty. Z perspektywy długoterminowej jest to jeden z najlepszych sposobów na pozyskiwanie klientów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

sitemapy SEO

 Sitemap to wizualna reprezentacja architektury strony internetowej. Jest to hierarchiczna struktura wszystkich stron witryny, do których do...