poniedziałek, 24 października 2022

Jak stworzyć treść na swoją stronę www?

Jak twierdzi  większość specjalistów SEO, aby rozwijać się organicznie, należy tworzyć wysokiej jakości treści. To samo można powiedzieć o firmach, które budują swoją obecność w mediach społecznościowych lub nowy newsletter.Jednak w miarę jak ludzie konsumują coraz więcej treści każdego dnia, stają się mniej otwarci na treści podstawowe, które nie dostarczają nowej perspektywy. Aby przeciwdziałać temu problemowi, musisz upewnić się, że Twoje treści są natywne dla każdej platformy, na której publikujesz.Nie oznacza to jednak, że musisz zaczynać od zera. Istnieje sposób, aby wziąć jeden pomysł na treść i przekształcić go w wiele, które mogą skalować się na wielu platformach i poprawić świadomość marki. Pisanie zupełnie nowego artykułu na blogu każdego dnia wymaga czasu, zwłaszcza gdy jesteś zespołem wewnętrznym z niewielką liczbą zasobów i budżetem. Największym wyzwaniem jest tutaj budowanie strategii treści w skali.

Jak więc stworzyć dużo świetnych treści?

Jak każda inna strategia treści, upewnij się, że proces planowania, tworzenia i wykonywania jest spisany (najprawdopodobniej cyfrowo w arkuszu kalkulacyjnym lub narzędziu do śledzenia) i przestrzegany.

Przeanalizujmy, jak uzyskać jak najwięcej z twoich treści.

1. Przyciągnij uwagę swoim tematem
Czasami pomysł na treść może być najtrudniejszą częścią procesu. W zależności od celu Twojej treści, istnieją różne punkty wyjścia. Na przykład, jeśli piszesz artykuł na bloga z górnej części tunelu, którego celem jest napędzenie dużej ilości ruchu organicznego, zacznij od przeprowadzenia badań słów kluczowych, aby opracować temat. Dlaczego? Musisz zrozumieć, czego szukają Twoi odbiorcy i jak zapewnić sobie miejsce w mieszance wyników wyszukiwania. Jeśli tworzysz zestawienie swojego produktu lub usługi, możesz zacząć od przeprowadzenia wywiadu z ekspertem w danej dziedzinie (SME), aby uzyskać prawdziwe szczegóły na temat produktu/usługi i rozwiązań, które zapewnia docelowym odbiorcom. Dlaczego? Zwróć uwagę na to, co mówią, że są najważniejsze aspekty lub jeśli jest nowa funkcja / dodatek dla publiczności. Te punkty mogą być powiązane z tematem, który może zainteresować docelowego czytelnika.

2. Przedstawiaj własne badania i wnioski

Każdy ekspert w danej branży przeprowadza własne badania. Jeśli zajmujesz się daną dziedziną, to z pewnością stać Cię na to, aby przeprowadzić kilka eksperymentów w interesującym Cię temacie. Kiedy już zakończysz eksperyment możesz podzielić się z użytkownikami jego wynikiem. To z pewnością przeniesie się na zapamiętanie Twojej strony przez użytkownika.

3. Po napisaniu każdego artykułu sprawdź go pod względem gramatycznym. Łatwo można odrzucić od siebie użytkonika, jeśli Twój artykuł będzie niespójny i zawierający błędy gramatyczne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

sitemapy SEO

 Sitemap to wizualna reprezentacja architektury strony internetowej. Jest to hierarchiczna struktura wszystkich stron witryny, do których do...